Onlinekursus i brugen af rotary.dk er afholdt

21. november 2022 afholdte distriktet et onlinekursus i brugen af rotary.dk

28. rotarianere havde valgt at tage imod tilbuddet om at lære mere om rotary.dk og få en masse godt tips og tricks.

Kurset blev afholdt af distriktets DICO Claus Thornberg Højmann.

Først blev der fortalt om opbygningen af Rotary.dk og lidt om historik. Første del var gennemgang af en PowerPoint præsentation, som viste lidt om hvordan man benyttede de forskellige funktioner.

PowerPoint var bygget op, så den efter kurset kunne bruges som opslagsværk med henblik på at kursisterne selv kunne prøve tingene af hos sig selv.

Efter denne gennemgang, var der en live demo, hvor spørgelysten var stor, og ud fra tilbagemeldingerne, fik deltagerne stort udbytte af den 1½ time som kurset varede.

PowerPointpræsentationen blev efterfølgende sendt i PDF format til alle deltagerene.