Er du vores næste Assisterende Guvernør?

Har du lyst til at møde klubberne som assisterende guvernør?

Vi søger Assisterende Guvernører

Distriktet har otte Assisterende Guvernører, der hver følger en gruppe klubber og klubpræsidenter i tre Rotary år plus et år som elect. Har du lyst til at møde klubberne som Assisterende Guvernør?

Du repræsenterer distriktet og er bindeleddet mellem klubberne og distriktet, hvor du synliggør og støtter klubbernes adgang til distriktets og Rotarys mange tilbud og muligheder.

Som Assisterende Guvernør samarbejder du med distriktets øvrige Assisterende Guvernører, og du deltager i den udvidede distriktsledelse, Rotary Danmarks årlige Udviklingsseminar samt de møder, der involverer klubberne.

Du opnår kendskab til klubbernes mangfoldighed og oplever den diversitet Rotary rummer i klubber og blandt medlemmer. Da du følger dine klubber og præsidenter i tre Rotary år bliver du en væsentlig del af kontinuiteten i distriktet, og ligeledes åbner dit virke som Assisterende Guvernør nye døre til Rotary.

Det er en forudsætning, at du har været klubpræsident, og vi ser gerne, at du har gennemført RLI (Rotary Leadership Institute), eller gør dette, som en del af din forberedelse. Du forventes ikke at være ekspert på Rotary, for det du har brug for at vide for at løse opgaven, lærer du hurtigt af de andre assisterende guvernører samt i dit træningsforløb.

Det første år får du alene ansvaret for præsident electerne, men kører parløb med den nuværende Assisterende Guvernør, der tager sig af præsidenterne, inden du overtager klubberne helt.

Stillingsopslag - Assisterende Guvernør til klubberne i Nordsjælland

I Nordsjælland søger vi en Assisterende Guvernør, som kan tage sig af klubberne Fredensborg, Gilleleje, Græsted, Helsinge, Helsingør, Helsingør-Snekkersten, Hornbæk, Humlebæk-Nivå, hvor du er med til at skabe netværk mellem klubpræsidenterne samt støtte erfaringsudvekslingen og samarbejdet mellem klubberne.

Har du lyst til at søge eller høre mere om jobbet som Assisterende Guvernør Elect i området, kontakt da nuværende Assisterende Guvernør Ulf Steiness us (at) driving.dk 2147 2303 eller Guvernør Jakob Volther dg1470-2223 (at) rotary.dk 4027 8737

Stillingsopslag - Assisterende Guvernør til klubberne på Amager

Det drejer sig om klubberne Amager, Christianshavn-Slotsholmen, Dragør, Kastrup, København Ørestad og Amager Strand. Vi ser helst at du er medlem af en af de nævnte klubber.

Har du lyst til at søge eller høre mere om dette job, som Assisterende Guvernør Elect i området, kontakt da nuværende Assisterende Guvernør Claus Thornberg Højmann c (at) hojmann.dk – 2441 4051 eller Guvernør Jakob Volther dg1470-2223 (at) rotary.dk 4027 8737

Stillingsopslag - Assisterende Guvernør til klubberne i Indre København

Det drejer sig om klubberne Copenhagen International, Copenhagen Morning, København Nord, København Langelinie, København Rotaract, IRCC Int. Rotaract of CPH og Københavns

Har du lyst til at søge eller høre mere om dette job, som Assisterende Guvernør Elect i området, kontakt da nuværende Assisterende Guvernør Dan Michael Kjerulf, kje (at) danskeprivateequity.com 2272 6702 eller Guvernør Jakob Volther dg1470-2223 (at) rotary.dk 4027 8737