Uddannelse i Rotary

Hvert år på denne tid opleves grøde i luften. Foråret er så småt på vej, og det betyder også, at et nyt hold rotary præsidenter er ved at gøre sig parate til sommeren skiftedage rundt omkring i klubberne.

Den 1. april  på Præsident elect træningsseminar (PETS) er DGE Peter Koefoed sammen med de assisterende guvernører klar med introduktionen til at gøre en forskel i 2017-18.

Samtidig afholdes Instruktionsmødet for dig, der skal være sekretær, foundation ansvarlig, kasserer og ikke mindst tilbydes et introduktionsprogram om Rotary for nye rotarianere.

Arrangementet afholdes den 1. April  fra kl. 8.00 på K-Nord, Hjortehøjsvej 1, 2800-Kgs. Lyngby, og man melder sig til enten via sin egen kalender på Rotary.dk, eller via distriktet 1470’s kalender.

Vel mødt!

Rina