Sidens Dag i Gilleleje

Den første lørdag i august – hvert år – afholder Gilleleje Rotary Klub Sildens Dag.

Den 3. august 2019 var ingen undtagelse, men derimod 15. gang arrangementet løb af stablen.
Et fantastisk arrangement, som år efter år trækker mere end 800 glade deltagere. For kun 50 kroner kan man spise al den sild, man kan, nyde god underholdning og deltage i lodtrækning om forskellige sponsorerede gaver.
Årets konferencier var René Richardt og underholdningen bestod blandt andet af Kim Larsen duo, Wheels og Bakkesangerinden Tina Grunwald. Det var en fantastisk lørdag.
Klubben har gennem årene samlet knap 1½ million ind på denne måde og doneret til lokale velgørende formål. Det er rigtig godt gået af Gilleleje Rotary Klub, og det viser, at også små klubber kan lave store arrangementer.
Tillykke og tak til Gilleleje Rotary Klub.