Rotary Læring Inspiration – Hold 18

Der er stadig plads til dig, hvis du vil vide mere om Rotary….

Rotary Læring Inspiration RLI er et internationalt læringskoncept, som anvendes i næsten 400 Rotary distrikter verden over, og formålet er ens over hele verden, det er at give deltagerne smagsprøver på Rotarys mangfoldige muligheder.

Med start i januar 2021 udbyder vi endnu et forløb, og hvis du er hurtig kan du få en af de tilbageværende pladser på Hold 18, som afholdes på følgende lørdage: 23. januar, 27. februar  og 27. marts. Alle forløb afvikles på HF-center Efterslægten, Hyrdevangen 62, 2400 NV.

Forløbet består af 3 moduler på de ovennævnte lørdage – hvor 17 forskellige Rotary relevante emner gennemgås på forskellige måder. Der fokuseres blandt andet på Rotarys strategi og fokusområder. Der gives også indblik i ledelsesværktøjer og praktiske øvelser, som kan tages med hjem i klubben. Sidst men ikke mindst gennemgås mulighederne for at få gavn af Rotarys internationale netværk.

RLI er et tilbud til både nye så vels om erfarne Rotarianere og Rotaracter.

Hvert hold er sammensat af deltagere fra 8 – 10 forskellige klubber, og der er rig mulighed for at blive inspireret og give inspiration videre.

Hvis du er interesseret, kontakt Rina Sture på dg1470-1617 (at) rotary.dk eller tlf. 2477 7513, som vil hjælpe dig videre.