Nyt RYLA hold i 2021

Husker du distriktets RYLA, som finder sted i dagene 5-7 februar 2021??

Husker du, at det er klubbernes opgave at finde egnede kandidater??

Det har en række klubber heldigvis allerede gjort, men der er stadig ledige pladser!

RYLA i 2021 kommer til at handle om ledelse. RYLA vil hjælpe deltagerne med at blive fremtidens ledere. Disse ledere skal have samfundssind, kulturforståelse og konduite, de skal tage miljøhensyn, mestre konfliktløsning og forstå generationernes forskellige forventninger til arbejdslivet. De skal altså være godt forberedt!

På RYLA skal vi høre om etik i en fake news æra og lære vores persontype bedre at kende. Vi skal høre om ledelse af frivillige og om ledelse der gør godt i verden. Vi blander oplæg fra kvalificerede oplægsholdere med praktiske øvelser hvor deltagerne træner deres egne lederevner.

Alt i alt et varieret og interessant program for den rette. Hvem er så den rette?

Målgruppen er 20-30 år og I kan sandsynligvis kende vedkommende på ”ild i øjnene”, ambi­tioner, samfundssind og potentiale til at blive leder. Måske har kandidaten været udvekslings­student hos jer, måske gæst i jeres klub, måske stukket hovedet frem i lokalsamfundet, måske er det familie, måske noget helt fjerde. Kandidaten bør dog ikke have deltaget i tidligere RYLA.

Ansøgning sendes til dg1470-1213 (at) rotary.dk () senest søndag den 20. december. Vi får plads til 20 deltagere og RYLA-holdet forbeholder sig ret til at vælge mellem indkomne ansøgninger hvis vi modtager flere.

PS! Det er næsten overflødigt at sige, men vi overvåger naturligvis corona-situationen løbende og afvikler kun arrangementet hvis det kan lade sig gøre i henhold til forsamlings­friheden og andre eventuelle restriktioner til den tid.

Med Rotaryhilsen
Holdet bag RYLA