Folkemødet på Bornholm

Rotary på Folkemødet 2019

Folkemødet afholdes fra d. 13. – 16.6. i Allinge -Sandvig, følg begivenhederne enten ved at deltage eller følge det via Facebook (rotary på Folkemødet) og husk at dele med vennerne.

Folkemødets tema er FN’s 17 verdensmål, et velkomment og meget aktuelt tema,, hvor Rotary med stolthed kan markere vores indsatser.

I år er Rotary teltet flyttet ind i et temaområde, der har temaet Danmark i Verden og vi ligger bl. a. ved siden af Dansk Ungdoms Fællesråd og Nordisk Råd. Vi håber, dette samarbejde bliver meget givende. VI ER PÅ STAND C31. Vi glæder os til at møde mange, nye mennesker – og mange rotarianere og vi håber også at se dig. Torsdag er debatdagen, hvor en fra publikum kan være ”Folkets stemme i debatten”, det er første gang, vi prøver det.

Folkemøde 1

Du kan se programmet på Facebook og på Rotaryportalen, vi vil løbende sende fra festivalen.

På dette link kan du se FN’s 17 verdensmål for bæredygtighed

Vores 11 events relaterer sig til verdensmålene 1,2,3,4,5,6,13,16 og 17.

Marianne Løje

Distrikt 1480 repræsentant i arbejdsgruppen.

Folkemødet 2