Stillingsopslag PR

Vil du være med til at skabe god information om Rotary, vores klubber og distrikt 1470?

Branding (PI) og presse relation (PR).

I hvert af de fem Rotary distrikter i Danmark er der et udvalg, som varetager arbejdet med at synliggøre Rotary i vores omverden.

I D 1470 har vi et udvalg, som har været meget aktivt i de senere år, og skabt nogle nye tiltag og værktøjer for klubberne, ved siden af fælles gode informationer.

Det handler både om presse indsats og om image skabende information.

Derfor er alle medier og metoder i brug.

Du kan være med

I udvalget har vi plads til – og vil meget gerne have - et par stykker mere med. Rotarianere eller Rotaractere, med god viden om og erfaring i markedsføring og PR-arbejde, herunder brug af SoMe, Facebook, LinkedIn med mere.

Det indebærer aktiv medvirken, med tre til fem møder i løbet af året, og et arrangement for alle klubbernes PR-ansvarlige.

Hvis du er interesseret, så skriv til udvalgets formand Bjørn Zebitz på:

dg1470-1515 (at) rotary.dk – eller ring på 4019 0710, og hør lidt mere om det.

Du kan også få planen for udvalgets arbejde i 2018/19 tilsendt.