Kender du din klub assisterende guvernør?

I distrikt 1470 har vi 8 assisterende guvernører.

I distrikt 1470 har vi 8 assisterende guvernører. Deres funktion er at støtte klubberne og distriktets guvernør.

Distrikt 1470 har 58 klubber.

Den assisterende guvernør (AG) er den direkte forbindelse til klubbens præsident og præsident elect.

Der bliver afholdt et antal netværksmøder i de enkelte AG områder, hvor præsident electerne mødes med de andre i AG området, for at danne et netværk, så man kan hjælpe og inspirere hinanden.

AG'erne deltager også i undervisningen af præsident electer på f.eks. Pre-PETS og PETS (PETS står for President Elect Training Seminar).

Derudover viderebringer AG'erne viden fra guvernøren og distriktet i øvrigt.

Kunne du tænke dig at blive assisterende guvernør, så kontakt distriktets guvernør.

Se en liste over alle assisterende guvernører, og hvilke klubber de servicerer - klik her