Lad os alle støtte det store Polio projekt 2018

The Phantom Of The Oera

End Polio Now

Kære Rotarianere

Det nye år 2018-19 står for døren, og distriktets End Polio Now-udvalg vil derfor gerne komme med en udfordring til et anderledes kamin-møde, hvor der er fokus på det sociale samvær med andre Rotary-kammerater (inkl. familie og venner) samtidig med, at I støtter en god sag.

Alt dette vil blive opfyldt lørdag den
27. oktober 2018, hvor distriktets
End Polio Now udvalg, har arrangeret en festlig aften i Det Ny Teater hvor spisning også kan includeres.
Det er 30-års jubilæums- forestillingen The Phantom of the Opera.

For at få så mange Rotary-kammerater til at støtte op om arrangementet sætter End Polio Now-udvalget en konkurrence i gang klubberne i mellem:
Den klub der har bestilt flest teaterbilletter i forhold til klubbens størrelse vil vinde en præmie, som kan deles af klubben.

I vil løbende blive orienteret om hvordan stillingen står, og se hvor tæt I er på at vinde præmien og ikke mindst æren!

Skynd jer at købe middag og teaterbilletter før middagsbilletterne er udsolgt.

Vi glæder os til at se jer til en fornøjelig aften i Rotarys tegn den 27. oktober 2018.

Tryk på denne tekst for at komme videre til bestillingssiden.

På gensyn!

Mange hilsner
Rotary Distrikt 1470's End Polio Now-udvalg

QR