DHL stafet 27. august 2019

Atter i år havde vi en fantastisk dag ved årets Rotary DHL Stafet!

Omkring 100 plus en del supportere deltog denne dejlige sensommeraften i Fælledparken. Grillmaden blev serveret af Fountain House. En dejlig oplevelse både for både Rotarianere og Mogens Seiders team fra Fountain House. Stor tak til holdet bag arrangementet og Fountain House. I kan se billeder fra dagen her: https://photos.app.goo.gl/XvBUTPASJtrQAcrP7

Allerede nu skal vi have fundet sponsorer til vores telt næste år, hvor vi løber den 25. august. Sæt kryds i kalenderen!

Hvis du vil gøre en forskel for Rotarys image og sammenhold, kan du allerede nu blive sponsor for vores telt på vores Rotary DHL løb næste år. Vi mødes i teltet på tværs af klubber og distrikter, og der er opsat grill samt mad og drikkevarer til alle.

Dit logo vil blive trykt på løbetrøjernes ene ærme samt på alt materiale i øvrigt. Med et sponsorat bliver dit logo ikke alene vist på dagen, men også alle de andre gange, løbetrøjen senere bliver anvendt. Trøjen er i den bedste kvalitet, så den bliver brugt igen og igen.

En løbetrøje bliver for alvor eksponeret i det offentlige rum, når man har den på til motionsløb og træning – og ikke kun i motionsrummet.

Kontakt: Lars Hjorth på e-mail larshjorth (at) me.com eller telefon 26 11 45 58.