Nyt fra PR-gruppen

I love PR

Juli/august 2019

Distriktet byder velkommen til nye medlemmer

Ikke nok med at vi starter på et nyt Rotary år, men Distriktet vil gerne byde velkommen til de 50 første nye Rotarianere med en velkomstpakke bestående af et slips/tørklæde, krus pakket i en flot pose – alt med Rotary logo på. Herudover vil pakken indeholde den nye brochure ”Hvad er Rotary”, hvornår næste seminar ”Ny i Rotary” finder sted samt et velkomstbrev.

Denne velkomst pakke kan være med til at gøre klubbens optagelse endnu mere festlig.

Velkomstpakkerne vil blive distribueret via klubbens AG’er og efter princippet ”først til mølle…” Vi regner med, at de holder efteråret over, så det er med at komme i gang med at finde et nyt medlem.

Det eneste klubberne skal gøre er at henvende sig til jeres AG’er og fortælle hvornår og hvem der bliver optaget, så kommer pakken til dig. Måske vil din AG deltage i optagelsen.

Vi glæder os rigtig meget til at kunne byde nye medlemmer velkommen med denne velkomstpakke.

PR1

Rotary kampagne på de Sociale medier

Kampagnen på de sociale medier er nu overstået

Efter de to første dage (før påske) har der været følende eksponeringer:

Rekrutteringskampagnen

Eksponeringer:                   169.315

Rækkevidde:                       71.315 personer i målgruppen

Ungdomsudvekslingskampagnen

Eksponeringer:                   397.442

Rækkevidde:                       108.222 personer i målgruppen

Seminar om brug af Sociale Medier – kom med ind i det 21. århundrede

PR 2

Tirsdag d. 17. september kl. 18.00 afholdes der et seminar om brug af de sociale medier på Roskilde Gymnasium. Her kan du lære mere om hvordan markedsføre din klub, din virksomhed på en endnu bedre, mere effektiv og bredere måde?

Mediebureauet Distract føre os igennem brug af SoMe som værktøj. Det gennemføres som teori, praksis med øvelser på nettet. Medbring selv labtop.

Invitation er udsendt, men kan  hente den her

Mange hilsner

Annette Hansen formand PR udvalget

Din direkte kontakt i PR udvalget

Husk, hvis du har en god historie fra din klub og et foto, er du velkommen til at sende det til Pia Verland - pia (at) verland.dk eller har du brug for hjælp eller et godt råd, er du velkommen til at ringe til en fra PR udvalget, som består af:

Reinhard Sverke tlf. 5358 9805 – kommende Distriktsguvernør nominee

Bent Jensen tlf.  40 38 00 18 - Distriktstræner

Pia Verland tlf. 40 63 27 85 – FaceBook kontakt

Peter Jepsen tlf. 4018 4373 – formand for Alumni og Polio

Lene von  Seelen lvs (at) mail.dk –Idemager

Annette Hansen tlf. 2341 1360 – formand for PR udvalget

Som du kan se, findes her mange spændende kompetencer, der alle stå til klubberne rådighed.