Velgennemført RYLA – Rotary Youth Leadership Award

Årets RYLA gennemført på en lang sidste weekend i maj.

Jens Erik RasmussenJens Erik Rasmussen

Leder af RYLA 2021

I strålende sol og med 16 topmotiverede deltagere i aldersgruppen 20-30 år, blev årets RYLA gennemført på en lang sidste weekend i maj.

Med ledelse og lederskab med hovedtema blev de unge mennesker introduceret til en række temaer som på forskellig vis indgår i lederens værktøjskasse. Fra at lære sin egen (og hinandens) personlighedstype at kende, til at sætte personlige mål for sit liv, via en række informative oplæg om ledelse i samfundets forskellige sektorer og frem til oplæg om forhandlingsteknik, etiske dilemmaer i ledelse, konfliktløsning og kreativ problemløsning og til sidst hvordan man styrer projekter sikkert i mål.  Oplæg blev blandet med praktiske øvelser, der heldigvis kunne udføres i det fri, nu da solen endelig viste regnvejret baghjul.

Der er planer om at gennemføre RYLA også i næste Rotaryår om end datoen endnu ikke er fastsat.

Et billede, der indeholder indendørs, gulv, måltid, møbler</p>
<p>Automatisk genereret beskrivelse Et billede, der indeholder tekst, gulv, indendørs, person</p>
<p>Automatisk genereret beskrivelse