Stillingsopslag: Distriktet søger en ny Assisterende Guvernør (AG) i område 1 & 4

Kære Rotary Venner,

Distriktet søger en nye Assisterende Guvernører (AG) i områderne 1 & 4.

AG-Område 1 består af klubberne i: Fredensborg, Gilleleje, Gribskov, Helsingør, Helsingør-Snekkersten, Hornbæk & Humlebæk-Nivå.

AG-Område 4 består af klubberne i:  Charlottenlund, Dyrehaven, Gentofte, Hellerup, Holte, Kongens Lyngby, Lyngby International, Skovshoved, Søllerød og Virum-Sorgenfri.

Derfor vil distriktet gerne opfordre alle Rotarianerne i AG-område 1 eller 4, om at hjælpe med løse denne opgave i fællesskab, da det er jer, som kender jeres klub og klubbens medlemmer bedst.

Har du lyst til at prøve kræfter med denne super spændende distriktsopgave som AG i område 1 eller 4, så kontakt Guvernør Thomas Salil Knudsen (dg1470-2324 (at) rotary.dk).

For at blive Assisterende Guvernør skal man have været klubpræsident i et fuldt rotaryår. Dette er for at sikre at man har relevant rotary viden, da den primære opgave er at yde support og vejledning til klubpræsidenterne.

Distriktet vil sørge for, at man får en god og grundig oplæring, og man får 7 skønne AG kollegaer.  Der er et meget tæt samarbejde med distriktets ledelse, og man får et godt samarbejde med klubberne i sit AG område.

Er det noget for dig, eller ønsker du at få mere viden om opgaven så kontakt os. Vi ser frem til at høre fra dig.

På vegne af Rotary Distrikt 1470

Bedste Rotary hilsener