Stillingsannonce: Formand for medlemsudvalget

Er du distriktets næste formand for medlemsudvalget?

Ansvarlig for distriktets Medlemsudvalg

Formål
Medlemsudvalget i distrikt 1470 støtter og opmuntrer distriktets klubbers medlemsudvalg med inspiration og løsningsmodeller for at fastholde medlemmer og komme med inspiration til at tiltrække nye medlemmer – det sker gennem samarbejde på forskellige niveauer, særligt i et tæt samarbejde med AG’rne. Stillingen er for en 3-årige periode.

Formelle opgaver
Distriktets medlemsudvalg deltager i den udvidede distriktsledelse og afrapporterer løbende om status for dets virke, og udvalget udarbejder årsrapport til den enhver tid siddende distriktsledelse.

Distriktets medlemsudvalg tager imod henvendelser fra mennesker, som selv søger yderligere oplysninger om Rotary.

Medlemsudvalget afvikler 2 gange årligt et medlemsmøde for alle klubberne medlemsansvarlig.

Medlemsudvalget står for ”Ny i Rotary” et tilbud til nye Rotarianere.

For at give distriktets medlemsudvalg inspiration og udviklingsmuligheder, sker et kontinuerligt samarbejde med medlemsudvalgene i de øvrige distrikter i Danmark, og tilsvarende med samarbejde på zoneniveau.

Ansøgningsfrist
Skriv venligst en motiveret ansøgning, vedlæg et CV og send det til Thomas Salil Knudsen på dg1470-2324 (at) rotary.dk, her kan du også stille evt. spørgsmål.

Deadline vil være 28 september 2023.

Vi glæder os til at hører fra jer.

De bedste Rotary hilsner,
Thomas Salil Knudsen