Shelterbox på tur

ShelterBox på TUR

[pressemeddelelse til Guvernørens nyhedsbrev / hjemmeside]

54 gange gjorde ShelterBox på TUR et holdt for at besøge de klubber, distrikter og rotaract klubber som medvirkede i en jubilæumshilsen til Rotary i Danmark.

Med glæde og taknemmelighed har ShelterBox modtaget donationer til nødhjælpsarbejdet fra halvdelen af de medvirkende.  Et imponerende beløb på 250.000 kroner som anvendes til at opfylde ShelterBox formålet: ”A world where no family is without shelter after disaster”

På 100 års jubilæumsdagen i Københavns Rotary Klub 24-11-2021 mødtes Shekhar Mehta, President of Rotary International for 2021-22 med Sanj Srikanthan, ShelterBox CEO og takkede hinanden for det internationale samarbejde mellem Rotary og ShelterBox. Sammen har vi hjulpet mere end 2 millioner mennesker.

Sanj Srikanthan, ShelterBox og                      Sanj Srikanthan, ShelterBox                           ShelterBox på TUR

Shekar Mehta, Rotary

Samarbejdet mellem Rotary International og ShelterBox fortsætter, et partnerskab der bliver stærkere og stærkere.

Sanj Srikanthan: ”Behovet for nødhjælp er desværre stigende: Disaster dont wait – Conflicts dont stop…, og tilmed er der nu tre faktorer i spil: Conflict – Climate – Covid”

I dette link ShelterBox på Tur – Se fotos   findes et udvalg af fotos fra ShelterBox på TUR.

Distriktet opfordrer til at klubberne får besøg af ShelterBox og hører et foredrag om ShelterBox og drøfter om klubben ønsker at DONERE et beløb til nødhjælpsarbejdet.

Distrikt 1480 Guvernør Reinhard Sværke-Jessen

ShelterBox and Rotary International are project partners in disaster relief.

ShelterBox is a charity independent of Rotary International and the Rotary Foundation.

www.shelterbox.dk  - https://www.facebook.com/shelterbox.danmark -  https://www.linkedin.com/company/shelterbox-danmark

mobile Pay 90603  -  Bank 2413 6274713982

ShelterBox ambassadører
Rotary Distrikt 1440