Rotary Wine Appreciation Fellowship (RWAF)

RWAF - local chapter, Rotary District 1470 - Rotary Wine Appreciation Fellowship (RWAF)

Kære vininteresserede Rotarianere i Distrikt 1470.

Det er en stor glæde at kunne invitere dig til det første arrangement og åbningen af et nyt lokalt kammer af Rotarys verdensomspændende vin interesse fællesskab:

Rotary Wine Appreciation Fellowship (RWAF)

Det bliver torsdag den 18. januar 2024 kl. 17 - 21 på Lindegården i Kgs. Lyngby, Peter Lunds Vej 8, 2800 Kongens Lyngby.

Der er plads til 50 deltagere, så tilmelding sker efter ”først til Mølle” princippet.

Hvis der bliver mange flere interesserede, vil vi arrangere et ekstra opfølgende møde i løbet af februar/marts.

Program:

Du vil høre mere om Fellowship’et, og hvordan du kan blive medlem.

Vi fortæller også lidt om de visioner, der er for de kommende arrangementer m.m., herunder også om muligheder for at blive en del af styregruppen (4-6 personer).

Du vil smage seks vine, først bobler – det er stadigt nytår – og så både hvidvin og rødvin. Vinene præsenteres undervejs, og ledsages først af en fisketapas og til slut en ostebid. Vi samler op til sidst – og det er fint, hvis du hjælper med til oprydning.

Pris for deltagelse den 18.1.2024: 299 kr. som indbetales ved din tilmelding. Det forventes, at vi skaber et lille overskud, som doneres til Rotarys arbejde med End Polio Now.

Medlemskab:

For at blive medlem skal du være en del af det internationale Wine Fellowship RWAF. Det nemmeste er et livsvarigt medlemskab, det orienterer vi nærmere om, herunder også om, hvad det giver dig af muligheder for oplevelser. Første møde er et åbent møde.

Arrangører: Sæsonvin, ved Rotarianer Per Hansen og Jakob Muus Bischoff, samt initiativtager: RWAF-medlem Bjørn Zebitz: dg1470-1516 (at) rotary.dk