Velkommen til et nyt kalenderår

På denne første aften i anden halvdel af rotary-året skulle året skydes godt i gang. Halvdelen af de fremmødte var gamle citi'er, den anden halvdel nye eller gæster på vej ind i klubben.

Vi sang "Vær velkommen...," og Esben fortalte om sine tanker for dette halvår. Vores grundlag fra et tidligere møde, som blev samlet i de to billeder "sjælen" og "det internationale", skal drøftes videre og gerne samles til ét billede af, hvad der er særligt ved Aarhus City Rotary Klub.

Preben Bøe, som skal være præsident næste år, gennemgik den kommende bestyrelse og begge fortalte om, hvordan et evt. samspil med Hørning Hasselager RK kan ændre på dette billede. Indtil videre har vi aftalt fire møder sammen i januar og februar, og der vil være en afklaring til marts.