Nyt fra PR

PR NYT

I øjeblikket arbejdes der på at opdaterer alle filer på Rotary Danmarks hjemmeside. Herunder videoer, brochurer, oplæg til åbent hus arrangement, iværksætter og meget mere. Det er tre år siden det sidst blev gjort. Kig ind, der er mange gode ideer og hjælpemidler.

Du finder det på hjemmesiden, www.rotary.dk/countries/danmark under ”Servicefunktioner” oppe i højre side og herefter under ”PR og presse”.

Gavechecks

Vi har nu fået mulighed for at bestille gavechecks med Rotary logo på.

Vi skal som minimum aftage 50 stk. og vil høre om, der er interesse fra jeres klub om at købe og bruge dem.

Prisen er kun 12 kr. stk.+ fragt.

Giv mig en tilbagemelding senest den 31.marts 2020 om jeres klub er interesseret i at købe et antal af disse. Sendes på mail annettehansen121 (at) gmail.com ()

Klubbens DNA

Vi har tidligere udsendt et skema, hvor man meget let kan teste klubbens DNA.

Jeg vedhæfter skemaet til brug i din klub.

Du er altid velkommen til at PR udvalget i Distrikt 1480,  annettehansen121 (at) gmail.com ()

Hilsen Annette Hansen

Distrikt 1480