Nyt fra guvernøren

Kære Rotarianere
Distriktskonferencen står for døren, og det er vigtigt at få tilmeldt sig. På indbydelsen som alle har fået tilsendt står der, at tilmeldingsfristen er d. 1. oktober - det har vi imidlertid rykket frem til d. 15 oktober, så du kan nå det endnu.
Du har tideliger fået tilsendt en tilmeldingsprocedure som du skal benytte. Hvis du har glemt den kan den hentes ved at klikke på billedet herunder

Tilmelding

Husk Distriktskonferencen er for dig som rotarianer -  2 fra hver klub deltager gratis i konferencen og årsmødet, men alle er mod betaling meget velkomne - det er faktisk kutyme at den enkelte klub betaler for de rotarianere ud over de 2 som ønsker at deltage.

Foruden selve konferencen og årsmødet, afsluttes dagen med en gallafest som alle med ledsager bør unde sig selv at deltage i - det er ganske fornøjeligt og samtidig en rig mulighed for at lære andre rotarianere at kende i under festlige omstændigheder.

Hent indbydelsen og program for Distriktskonferencen ved at klikke på nedenstående billede

Claus Meyer

På forhåbentlig gensyn den 27. oktober