Hilsen fra distriktsguvernøren

Der er nu snart gået 8 måneder af mit guvernør-år – og hvor er de gået hurtigt – godt 3 måneder er tilbage og det sidste distriktsledelsesmøde afholdes 23. marts.

Der er dog fortsat gang i mailboksen og der er stadig sager, som skal behandles.

Der er nedsat en arbejdsgruppe med deltagere fra alle 5 distrikter for at finde en fornuftig overgang for Rotaract medlemmer til Rotary medlemmer. Rotaract er naturligvis også repræsenteret i arbejdsgruppen.

Det har glædet mig meget, at så mange klubber har støttet utrolig flot op om Ukraine projekterne og nu også hjælpen til jordskælvsofrene i Türkiet. Tak!

Den første Passport Klub – Frederiksberg-Falconér Passport Klub – holdt deres første møde den 7. marts. Det bliver interessant at se, om andre klubber med få medlemmer kan finde inspiration til en anden klubform i stedet for at forlade Rotary.

Helsinge RK og Græsted RK har fusioneret og hedder nu Gribskov Rotary Klub.

Som tidligere nævnt, har det været en stor glæde for mig at besøge distriktets klubber.  Oplevet deres forskellige DNA’er, og følt mig godt modtaget med budskabet fra Jennifer Jones – IMAGINE Rotary

Hilsen

Jakob