Guvernørens hilsen: 25.000 børn kan nu blive vaccineret – Fantastisk End Polio måned i 1470

25.000 børn kan nu blive vaccineret – Fantastisk End Polio måned i 1470.

Stor tak til alle i Rotary familien for deres bidrag til End Polio.

Der har været nogle skønne Walks for Polio og den dejligste galla koncert i Stærekassen.  Tak til Den Kongelige Livgardes Musikkorps, tak til solisten Trine Gadeberg, tak til de mange frivillige, som har bidraget til at gøre Polio Galla 2023 til en stor succes! Tak til Livgardens Musikkorps Venner og Rotaract District 1470.

Vi havde en fantastisk musikalsk aften med kunstneriske overraskelser og godt humør. Det indsamlede beløb vil sikre poliovaccination af over 25.000 børn og det er vi så stolte af og taknemmelige for!

En speciel tak til vores pastguvernør Peder Jon Andersen for at have været drivkraften bag projektet og stor opbakning for End Polio Now udvalget.

Tak også til pastguvernører Nicolai Wirenfeldt Asmussen og Jakob Volther for deres indsamlingsaktiviteter i løbet af aften.

Thomas Salil Knudsen

Distriktsguvernør 1470