Ny mand på posten

Ole B. Andersen er fra d. 1. juli 2018 assisterende guvernør i område 6 i distrikt 1450.

Ole præsenterer sig selv således:

Jeg har været med i Juelsminde Rotary klub siden 2011 og har haft følgende poster:

Formand for Erhvervs- og virketjenesten

Klubmester 2 gange

Formand for Foundationudvalg

Præsident Elect

Er lige nu:

Præsident

Formand for Foundationudvalg

Har i 2016 afsluttet RLI

Rotary er for mig et godt netværk og i Juelsminde Rotary klub har vi nogle rigtig gode møder med godt indhold.

Det skyldes udelukkende alle de engagere kammerater som gør et stort arbejde for at få aktuelle emner op på møder og så får fat i nogle gode foredragsholder eller få arrangeret besøg på interessante virksomheder og hører om dem.

Jeg ser altid frem til vores møder og betragter det som et frirum, ens arbejde kan jo meget nemt komme til at fylde meget.

At man så også er i selskab med gode kammerater til møderne det er jo også et plus.

Jeg ser frem til at komme til at arbejde som AG i mit område.

Privat:

58 år

Har 3 voksne børn 21, 24 og 27 år, og 2 børnebørn

Bor i Hosby ved Juelsminde, ude på landet og min yngste søn bor hjemme ”lidt endnu”

Uddannet som lastbil- og busmekaniker i 1979 og har haft en karriere i denne branche hele livet og er nu Key Account Servicesælger. Et job som jeg brænder rigtig meget for.

I min sparsomme fritid løber jeg og det helst i vores fantastiske omgivelser her ved Juelsminde med skov, strand og vand i rigelige mængder.