Næste møde:

TIME:ANGELS er et initiativ startet for at hjælpe flere iværksættere i Danmark til at få succes. Vi skaber forudsætningen for samtaler, der ellers ikke ville have fundet sted mellem iværksættere og erhvervsfolk med erfaring og kompetencer, som kan hjælpe iværksætterne igennem de udfordringer, de har med deres virksomheder.

TIME:ANGELS arrangerer events hvor erhvervsfolk og iværksættere mødes for at inspirere og hjælpe hinanden. Til vores events investerer erhvervsfolkene deres tid i 6 måneder som Time Angels, i den eller de virksomheder som de mener er et godt match ifht deres individuelle kompetencer/erfaring.
3 minutter ved Erik Villemoes

3 minutter ved Erik Villemoes