Kom i gang med planlægningen af dit morgenmøde i 2018 H2

Ugerne for næste års morgenmøder blev for et par uger siden fordelt blandt medlemmerne. Find din uge og planlæg allerede nu hvad der skal ske.

Vi prøver at gentage "successen" fra dette halve år, og alle medlemmer har derfor allerede nu fået tildelt hvilken uge som de har ansvaret for indholdet af morgenmødet. Ambitionen er at vi allerede inden sæsonen starter i August har fyldt hele kalenderen ud. Så ved vi hvilke spændende morgener vi kan se frem til, og det vil også være nemmere at invitere gæster og kommende potentielle medlemmer til vores møder.

Fordelingen af møderne i anden halvdel af 2018 ser således ud:

• 14. august: Vi siger godmorgen til dyrene i Zoo
  • 21. august: Søren Peter Hvidegaard Jensen
  • 28. august: Søren Mortensen
  • 4. september: Heidi Hyldgaard
  • 11. september: Mød vores inbound studerende Ada fra Peru
  • 18. september: Peter Bech
  • 25. september: Kenneth Steen Hansen
  • 2. oktober: Christian Hjortshøj
  • 9. oktober: Thorbjørn Henriksen
  • 16. oktober: Efterårsferie
  • 26. oktober: Rikke Flindt - Aftenarrangement: Amager Bryghus (23. oktober udgår)
  • 30. oktober: Thomas Klingspor-Bentzen
  • 6. november: Tommy Jensen
  • 13. november: Per Beining
  • 20. november: Terkel Olsen
  • 27. november: Christian Oxlund
  • 4. december: Thomas Kristiansen
  • 11. december: Sabine Bangly
  • 18. december: Juleafslutning

Det er tidligere på året lykkedes os at få frembragt et dejligt stort ide-katalog med emner til foredrag. Alle emnerne blev samlet i et regneark som kan læses og redigeres online. Alle er velkommen til at benytte dette som udgangspunkt til at finde et emne til den dato de skal arrangere. Man kan for hvert emne se hvem man skal kontakte i klubben, som kan hjælpe med at arrangere foredraget og som har kontakten til foredragsholderen.

Regnearket findes her: København Ørestad Rotary Klub - Potentielle foredrag

Hvis der er nogen der arrangerer møder ude i byen som kræver deltager-betaling, vil klubbens CICO sofus (at) sofusconsult.dk (Thomas Kristiansen) være behjælpelig med at lave billetbestilling på nettet.

Meld tilbage til det kommende års formand for foredragsudvalget med indholdet af det morgenmøde du har ansvaret for. Skriv til thomas.klingspor-bentzen (at) postnord.com (Thomas Klingspor-Bentzen)