Køb en annonce og støt kampen mod polio

Der er endnu en mulighed for at være med som sponsor med en annonce i vores flotte Magasin, som markerer 100 året for den humanitære indsats, Rotary yder i hele verden.

Det bliver i samme stil/format som Pleasure Magasinet. Bill Gates er vores forsidebillede.

Indholdet er en beskrivelse af de seks indsatsområder i Rotary, og hvad vi gør, herunder omtale af Peace Fellow uddannelsen, Polio og de mange hjælpe projekter, der udføres rundt i verden. I alt 20 sider.

Magasinet udkommer i 20.000 eksemplarer, og uddeles til samtlige Rotarianere og Rotaractere i hele Danmark, 11.300.

Det er også med på Folkemødet og ved andre store arrangementer, vi står for, og sendes til pressen i Danmark.

I Magasinet er der et begrænset antal pladser til annoncering. Vi har endnu i Distriktet plads til visitkort annoncer a 2.500 kr. og en enkelt til en halvside til 15.000 kr. Så det er en meget gunstig pris pr. eksponering.

Målet er, at bladet i sig selv også giver et væsentlig bidrag til vores kamp mod polio.

Kontakt: dg1470-1516 (at) rotary.dk