Grønlandskoncerten

Rotary i Danmark har en fælles sag, og det er at yde støtte til udsatte børn i Grønland.

Der har i flere år i Distrikt 1470 været fokuseret på de behov, der er for at støtte projekter til gavn for det enkelte udsatte barn eller for større grupper af børn med fælles behov.

Det eller de projekter, som Distrikt 1470 vælger at støtte, er endnu ikke fastlagt, men de indsamlede midler vil blive givet til projekter, som efterlever Rotary Foundations krav til bæredygtighed.

Årets store begivenhed er at samle Rotarianere fra hele Sjælland til en stor koncert i Holmens Kirke i København arrangeret af Grønlandsudvalget i distrikt 1470. Programmet er spækket med fantastiske solister og korsangere, som er opsatte på at lave en smuk og varieret koncert til glæde for os og til gavn for andre.

Sådan kommer du med:

Sæt kryds i kalenderen d. 21. marts 2018 kl. 19:30 – 22:00

Køb dine billetter. Tryk blot på denne tekst

Husk at købe billet til din nabo, dine børn og/eller dine venner.
Gør det til en festlig aften i København sammen med familie, gode venner og klubkammerater.

I forbindelse med koncerten udtrækkes gevinsterne i det store Grønlandslotteri, herunder en rejse for 2 med fly og 4 overnatninger i Grønland.

Skulle du ikke have nået at købe lodsedler i din Klub, kan du købe dem i pausen under koncerten.
Køb 5 for kr. 100,-