GCE-team besøgte D-1450:

5 Australier besøgte 5 klubber.Bevan Quinlan, Creative producer
Scarlett Whalen, Arkitekt
Sarah Parbery, Landskabsarkitekt
Elaine Walsh, Optometrist (Teamleder)
Kristy Curry, Specialunderviser
I Distrikt 1450 har vi haft besøg af et ”Group Cultural Exchange” hold fra distrikt 9650 New South Wales i Australien. De ankom d. 27. aug. til Brande og besøgte herefter klubberne Århus Skt. Clemens, Holstebro, Esbjerg-Jerne og Brædstrup Rotary klubber.
Udvekslingen er under programmet ” Group Cultural Exchange” osse kaldt GCE.
Klubberne her i distriktet havde sammensat et fantastisk program for teamet som sluttede af på distriktskonferencen i Vingsted.
Der skal lyde en stor tak fra distriktet til alle de involverede Rotarianere og klubber som gjorde turen mulig.
I slutningen af feb. 2019 sender vi et hold på genbesøg i distrikt 9650, som ligger mellem Brisbane og Sydney. Teamleder er Flemming Libner fra Skjern-Tarm RK.
Distrikt 9650 er rigt på mange forskellige ting lige fra miner over hvedemarker, vinmarker, spændende bjerglandskaber, kvægfarme og fantastiske strande.

Teamet bestod af:

Bevan Quinlan, Creative producer

Scarlett Whalen, Arkitekt

Sarah Parbery, Landskabsarkitekt

Elaine Walsh, Optometrist (Teamleder)

Kristy Curry, Specialunderviser

I Distrikt 1450 har vi haft besøg af et ”Group Cultural Exchange” hold fra distrikt 9650 New South Wales i Australien. De ankom d. 27. aug. til Brande og besøgte herefter klubberne:

Århus Skt. Clemens, Holstebro, Esbjerg-Jerne og Brædstrup Rotary klubber.

Udvekslingen er under programmet ” Group Cultural Exchange” osse kaldt GCE.

I slutningen af februar 2019 sender vi et hold på 5 unge mennesker på genbesøg i distrikt 9650, som ligger mellem Brisbane og Sydney. Teamleder er Flemming Libner fra Skjern-Tarm RK.