VERDENSPRÆSIDENT JENNIFER JONES KOMMER TIL VIBORG

Indsendt af Peter Holst Andersen den 27.9.2022
27. oktober 2022 får vi i Distrikt 1440 besøg af Rotary International præsidenten Jennifer E. Jones. Alle er velkomne!
27.10.2022. 08:30

Torsdag den 27. oktober kl. 08.30 til 10.30 får Distrikt 1440 besøg af Rotary International Præsident Jennifer Jones.

Det sker i Viborg. Vi åbner dørene kl. 07.30 og serverer rundstykker og morgenkaffe.

Kom og vær med til denne interessante formiddag, hvor fokus vil være på kommende unge i Rotaract og Rotary.

Alle rotarianere og rotaractere i vores distrikt inviteres til at deltage. Uddybende og spændende program kommer senere. Alle i 3. g og unge i denne aldersklasse under uddannelse i Viborg-området får også invitationen.

Vi håber at alle vil møde op og få denne særlige oplevelse. Jennifer Jones er en utrolig spændende personlighed, som har stor vægt på at drømme stort om en bedre verden – med fokus på menneskelig ligeværd, miljø og energi-værdier samt på hvordan de unge kan være med til at sætte præg på en bedre fremtid.

Tilmelding fra den enkelte klub regner vi med klubpræsident og -sekretær sørger for, her på distriktets mødeplan – Der er gratis deltagelse for alle.

Vel mødt i Viborg!

John Christensen