Indsendt af Charlotte Holmberg den 7.12.2020

Kære alle,

Hermed et kort referat af årets sidste Rotarymøde - som igen foregik online.

Mødet blev indledt med at Henrik Andersen præsenterede sin kommende bestyrelse, som ser ud som følger:

Bestyrelse
Præsident                                                                        Henrik Andersen

Sekretær                                                                         Pia Bisgaard Andersen

Kasserer                                                                          Søren Korgaard-Mollerup

Klubmester                                                                      Henrik Stenbro Ramlov

Formand Programudvalg                                                  Kim Ahm Nørregaard

Vice-/pastpræsident                                                         Ingolf Nielsen
Præsident Elect                                                                Michael Rottbøll

Revisor:

John Damkier

Revisor supplant.:

Kristian Borup

CICO og IT og Executive Sescretary:

Finn Munk

Derefter fik jeg fornøjelsen af at læse Mads´ 3 minutter, da han desværre selv var forhindret i at deltage. (Vedhæftet)

Vi sluttede af med tre runder kahoot og dertilhørende præmier - som Morten Elbro elegant ledte os igennem - tak til Morten for et kanongodt initiativ:-)

Sidst men ikke mindst, var det så sidste møde i 2020, så jeg vil gerne ønske jer en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår.

Vi ses i 2021.

De bedste julehilsener

Charlotte

3 minutter:

Jeg glæder mig i denne tid nu falder julesneen hvid omtrent som var det sommer. Min far til julefrokost går og når han kommer hjem, jeg står og ser hvordan han kommer.

Og på hans bord er fuldt af rod med regninger i overflod og det vil sikkert klodse for penge flyder rundt omkring og blir' til ingen verdens ting det blir' min farmand osse.

Og mor har peberkager bagt de er som sten, så er det sagt men det gør ikke noget for gangen rundt om vores hus har længe trængt til et lag grus

Og mor hun ringer hid og did og skriger: jeg har ikke tid hun går vel nok til sagen hun flytter rundt med lille mig og sir' Peter ned og leg og gud nu brænder kagen.

Jeg vil alligevel noget få for jeg må ud på gangen gå men der kan også lyttes de ting jeg hør' dem snakke om er foreløbig, noget som der gudskelov kan byttes.

Da før jeg ud med Hanne gik der var en værre møgtrafik på vores supermarked jeg kørte rundt med trillevogn mens alle men'sker sagde klovn og skubbede og sparked.

Glædelig Jul

Fred hviler over land og by næh tak, for far og mor sir' pyh de kører rundt i biler og køber ind og råber højt og falder om og har det sløjt og spiser resteniler.

Gid det var jul, hvor var det rart for jeg er osse blevet sart og mine nerver klikker men gudskelov, som marcipan og frosset ned i cellofan alt julegåsen ligger.

Dav! smarte unge bedstemor det er letsindigt når du tror at du din vogn tør køre bind dit skørt og blån dit hår kom hjem og jul med os i år nu skal du bare høre. hva' den så nu har fået.

Først skal vi ha' risengrød med juleøl der er for sød men jeg får mandelgave og gåsen skærer farmand for den går i gulvet mens han står med grankrans om sin mave.

Og deres juletræ de beholdt thi hver en skraldemands blik blir' koldt når træet ham forulemper og træer går ikke i oliefyr så nu varer julens eventyr til cirka næste december.