Udvalg NØRK 2018-19 mulighed via hjemmeside

Indsendt af Morten Harboe den 2.8.2018
Alle udvalg er oprettet med udvalgsmedlemmer på hjemmesiden. Hjemmemøde 22. august er oprettet, men kan naturligvis ændres af udvalgsformanden.

Tryk på 'Næstved Østre' til højre under 'MIN KLUB'
   I boks nedenunder tryk 'Mere' under UDVALG for at se alle udvalg.
   Tryk på dit udvalg: 2018-19

Se under 'Dokumenter' 2018-19 for
        - Udvalg NØRK 2018-2019   (oversigt alle udvalg/medlemmer)
        - Vejledning udvalgsformand (ved brug af hjemmesiden)

Udvalgsformanden er administrator og kan via hjemmesiden:
  - oprette udvalgsmøder (som så vises for berørte medlemmer)
  - rundsende mail og beskeder

Det er op til udvalgsformanden at vælge kommunikation med eller uden brug af hjemmesiden.

Procedure ved udvalgsmøder:

• Formanden mailer til sine medlemmer om vært og mødested (det behøver ikke altid at være hos formanden!) og kan også oprette udvalg og møder på hjemmesiden. Se ”Vejledning for udvalgsformand”

• Afbud meldes til formanden for udvalget og på hjemmesiden, hvis udvalgsmødet er oprettet.

• Smørrebrød kan af værten bestilles hos Rugvængets Smørrebrød inden kl. 12 på 5573 0902 – (opgiv navn og NØRK), eller værten kan vælge en anden form for traktement. Den som afhenter (nr. 4 på udvalgslisten) betaler kontant.

• Nr. 2 på udvalgslisten sørger for vært/værtindegave.

• Nr. 3 på udvalgslisten opkræver 100,- kr. pr. deltager eksklusiv værten. Beløbet afregnes med den som betalte (nr 4) dog til værten, såfremt der ikke er indkøbt smørrebrød.

• Nr. 4 afhenter smørrebrød hos Rugvængets Smørrebrød efter nærmere aftale med værten.

• Hvis man er forhindret og er tildelt en opgave, kontakter man en af udvalgets øvrige medlemmer.