Indsendt af Kim Birk Fast den 27.4.2024
Elsker du Tina Turner og hendes musik?
Så kom til Hedensted Rotary Klubs velgørenhedskoncert ved Daugård Strand - Søndag 9.6. kl. 14.00!
Få en fest, hør god musik og støt samtidig gode formål!
09.06.2024. 14:00
Kan du lide Tina Turner musik? Så køb billetterne før din nabo😀 og kom og fest sammen med os andre. Peter Andersen og orkester leverer en forrygende optræden i Turn on Tina, som den rockende Tina Turner med Simply The Best og alle de andre kendte og forrygende sange fra hendes lange karrierer.
Og kan han synge ham Peter Andersen? Også i den grad! Peter lyder og agerer virkelig som Tina Turner, og når han indtager scenen med det velspillende band, er man ikke i tvivl: Turn On Tina er Simply The Best!

Billetpris 200,- kr. de kan købes elektronisk samt købes ved indgangen. Vi opfordrer til at købe elektronisk.

Igen i år et helt fantastisk orkester. Kom, syng og vær glad!

Mad og drikke skal købes på pladsen og unge under 15 år i følge med en voksen, kommer gratis ind. Pladsen åbner kl. 12.30 og orkestret spiller i tidsrummet 14.00 - 16.00, kun afbrudt af en mindre pause.
Præmier for mere end 12.000,- kr i det amerikanske lotteri m.m.
Det bliver en fest. Vi ses.