Indsendt af Martin Haslund Mandrup den 8.9.2016
Haslev Rotary Klub deltager både som et hold og med mange frivillige, der hjælper før, under og efter arrangementet.

I weekenden 10. – 11. september afholdes Stafet for livet 2016 i parken på gymnasiet i Skolegade.

Haslev Rotary Klub deltager både som et hold, hvor de p.t. har indsamlet over 11.000 kroner, men også med mange frivillige arbejdsindsatser før, under og efter arrangementet.

Udover at være et “Netværk med mening” arbejder Haslev Rotary Klub også med international ungdomsudveksling, samt med velgørende og humanitært arbejde.

– Netop Stafet for Livet er derfor en særdeles god mulighed for at give et lokalt kontant bidrag til den gode sag, og samtidigt kan vi også hylde “Fighterne”, og mindes dem vi savner i et godt stort socialt fællesskab, udtaler Peter Joensen, der er vicepræsident og PR-ansvarlig i Haslev Rotary Klub. Og han fortsætter:

– Men vi vil også gerne være åbne og tale om vores aktiviteter i klubben, så alle er velkomne til at kigge forbi vores telt og lærer mere om os.

Man kan give et bidrag i kampen mod kræft via Haslev Rotary Klub holdside på www.stafetforlivet.dk