Smagsprøver på vin til sommeren og terrassen

Indsendt af Bent Christensen den 4.3.2024
Kom og smag nogle overraskende gode vine til sommerens hyggelige stunder, når Dragør Rotary Klub holder møde med vinsmagning og tilhørende tapas.
Vi får besøg af Kenneth Lund, som i mange år har arbejdet med salg som både chef og direktør for en række virksomheder i Danmark. I 2018 valgte han at følge sin passion for vin og åbne Nemogaarden i Solrød.
30.05.2024. 18:30

Nemogaarden er ikke en traditionel vinbutik med knaldtilbud og vin fra hele verden. Her finder man alene vine med kant og karakter fra Italien og Østrig.

Og hver eneste vingård og vin er nøje udvalgt af Kenneth Lund på baggrund af besøg på gårdene.

Vinene kommer til Danmark i små partier, som aldrig ville blive solgt i store vinbutikker eller hos supermarkeder.

Kenneth har sammensat et program til os, som giver nogle bud på sommerens vine – og serverer lidt tapas dertil, så vi får en fornemmelse af, hvilken mad og vin, der passer sammen.

Mødet foregår hos Grønbech PR og kommunikation i kantinen på A.P. Møllers Allé 55 den 30. maj kl. 18.30 til 20.00.

Gæster med interesse for vin og Rotary er velkommen. Tilmelding er nødvendig med mail til Susanne på sl (at) groenbech.com. Gæster betaler selv for vinsmagning og tapas (200 kr./person).