ROTARY HJULET ER DREJET, ROTARY: MAKING A DIFFERENCE

Rotary-året starter den 1. juli. Rotary hjulets symbolik henviser blandt andet til, at der ved hvert nyt Rotary år kommer nye stærke personligheder på langt de fleste poster i bestyrelser, udvalg og funktioner.

Rotary International Præsident Ian Riseley beder Rotarianere om at fortsætte og styrke traditionen med Rotary: Making a difference.

Han opfordrer blandt andet alle 1,2 millioner Rotarianere til at gøre noget så simpelt som at plante et træ før Earth Day den 22. april 2018 – vil du gerne have ideer til hvordan det kan gøres så se:
Environmental Sustainability Rotarian Action Group eller download Tree Planting Brochure

Rotarys nye IMAGE kampagne fokuserer på Rotary: People of Action Hvor andre ser problemer, ser Rotary medlemmer løsningsmuligheder – følg linket og lær mere om Rotary: People of Action

ER DU ENDNU IKKE MEDLEM

Er du endnu ikke med i vores stærke verdensomspændende netværk, og har du lyst til at gøre en forskeL?
Rotary består af 1,2 millioner passionerede personligheder i mere end 35.000 klubber i verden – vi er både en lokal og international organisation – og som medlem er du hjertelig velkommen i alle klubber.
Sammen forestår vi bæredygtige positive ændringer både i vores eget lokalområde og i hele verden.
Følg linket og fortæl os hvad du er interesseret i, så er du godt i gang, proceduren er som illustreret:

Bliv medlem

Du kan også læse mere om Rotary på vores danske hjemmeside, bliv medlem: rotary.dk

Kære rotarianer, så er vi godt i gang med endnu et fantastisk Rotary-år. Jeg glæder mig til samarbejdet: ”Der er ingen grænse for den styrke, som kan opnås gennem en fælles indsats”

De bedste hilsner

Bjarne Eilsøe-Jørgensen