Indsendt af Jørgen Maaløv Jørgensen den 20.4.2022
Kom og hør Mogens Lykketoft og Per stig Møller
26.04.2022. 19:00

Kære Rotarykammerater i Distrikt 1480

Det er mig en fornøjelse at invitere jer alle sammen til et støttearrangement for Ukraine.

Vi har inviteret de to forhenværende udenrigsministres Mogens Lykketoft og Per Stig Møller til Ringsted for at indgå i en dialog om, hvordan den ulykkelige krig i Ukraine kommer til at påvirke Europa og verden.

Arrangementet foregår tirsdag den 26. april kl. 19 i Ringsted Kongrescenter.

Charlotte Flindt Pedersen, der er chefredaktør for Det Udenrigspolitiske Selskab, stiller op som moderator og sikrer en spændende dialog på scenen og giver mulighed for spørgsmål fra salen.

Baggrunden for Rotarys initiativ er først og fremmest at støtte befolkningen i Ukraine, som i den grad lider under den russiske invasion af deres land.

Ringsted Kongrescenter er beredvilligt indgået som partner i projektet, og alle indtægter fra billetsalget går ubeskåret til hjælpearbejdet i Ukraine.

Alle er velkomne, og vi håber, at så mange som muligt vil deltage i arrangementet og være med til at støtte den ukrainske befolkning, der i den grad har brug for hjælp.

Billetter og fortæring

Det er muligt at købe billetter til kr. 195,- + gebyr gennem Ringsted Kongrescenters hjemmeside og på https://www.ticketmaster.dk/event/ringsted-for-ukraine-billetter/515499

Desuden kan I tilkøbe en tapasmenu til 200 kr. Denne del af arrangementet begynder kl. 18:00 og bestilles også gennem Ringsted Kongrescenters hjemmeside eller på ticketmaster.dk

Al tilmelding sker således direkte gennem Ringsted Kongrescenters billetsystem.

Jeg håber, at I rundt om i klubberne vil prioritere at deltage i dette arrangement og støtte den nødlidende befolkning i Ukraine.

Venlig hilsen
Jørn West