Rasmus Bo Bojesen – Et eventyr med chokolade

Indsendt af Bent Christensen den 12.12.2023
Rasmus Bo Bojesen er en anerkendt dansk chocolatier og grundlæggeren af Oialla chokolade.
Han har en lang historie inden for gastronomi og er kendt for sin passion for kvalitet og bæredygtighed.
Oialla chokolade er et resultat af denne passion, en luksuschokolade fremstillet af de sjældne Beniano kakaobønner fra Bolivia.
Det er vildtvoksende kakaobønner, som Rasmus samarbejder med lokale landsbyer om at indsamle og bearbejde på en måde, som sikrer den høje kvalitet, og ikke mindst at landsbyerne får en retfærdig pris for deres bønner.
De senere år har Rasmus valgt at koncentrere sig fuldt ud om Oialla chokolade, der nu sælges både til gourmetrestauranter og til kræsne chokoladeelskere i det meste af verden.
11.01.2024. 18:30

Rasmus besøger Dragør Rotary klub på vores første møde efter nytår for at fortælle om sit eventyr med Oialla chokolade og han har lidt smagsprøver med.

Det sker 11. januar 2024 på Dragør Strandhotel. Gæster med interesse for chokolade og Dragør Rotary er velkomne til mødet, som er med middag fra kl. 18.30 til 20.00. Gæster betaler selv for middagen (kr. 300 per person).

Tilmelding til sl (at) groenbech.com er nødvendig.