PR-SEMINAR - Torsdag den 10. marts kl.18-21

Indsendt af Christian Juul Pagh den 30.1.2022
Hvordan træder Rotary ind i en mere mangfoldig tid, hvor udfordringer er de store muligheder?

Distrikt 1480 inviterer til et spændende PR-seminar med temaet "Udvikling uden afvikling".

Torsdag den 10. marts kl.18-21 på Smålandshavet Kursus- og Konferencecenter, Alleen 44, 4736 Karrebæksminde
10.03.2022. 18:00

INVITATION TIL PR-SEMINAR

Pris for seminar og lækker middag er 250 kr pr. person. Tilmelding skal ske senest 3 marts via.

Oplægsholderne:

Marie-Louise Munter

Marie-Louise har i mere end 30 år arbejdet med kommunikation, pr - og siden sociale medier kom frem - med kommunikation i en digital verden, i bl.a. dagligvarebranchen, detailhandel, ejendomsudvikling, design, turisme og international broadcasting.

Hun har været medlem af Roskilde Rotary Klub siden 2011, hvor hun var den første kvinde til at blive optaget i den traditionelle klub. Derudover er hun også professionelt bestyrelsesmedlem, bl.a. i Opera Hedeland.

Gert Nielsen

Gert er uddannet møbelsnedker og trætekniker og har mangeårig international erfaring med møbelproduktion og innovation, produktudviking, marketing og international handel & logistik. Derudover har han læst en MBA hos Henley College i England.

I dag arbejder han med ”bespoke” interiør design & fremstilling på Stevns og har et lille design firma Danish Norwegian East India. Han blev medlem af Rotary Store Heddinge i 2017.