Indsendt af Kim Pedersen den 1.11.2023
Vi har nu fået præsentionen fra besøget hos Proplast i Præstø.
27.11.2023. 17:30

Du kan se præsentationen her: https://www.rotary.dk/document/club/102116/download

Rotary Præstø på Besøg hos PROPLAST i Præstø

Mandag den 2. oktober 2023 var vi så heldige at have den udsøgte fornøjelse at være på besøg hos en af vores lokale virksomheder, Proplast på Ny Esbjergvej i Præstø.

Direktør og virksomhedsejer Peter Rosenkrands fortalte om firmaets visioner og uddybede respekten for brug af plast. Plast er et produkt der skal behandles med ansvar. Firmaet gør meget for at signalere, at man arbejder med Ansvarlighed og Troværdighed - Værdibaseret ledelse.

Firmaet Proplast´s fundament ” FIT FOR PURPOSE” viser at virksomheden skræddersyr

emnerne til specifikke opgaver i nært samarbejde med kunden.

Peter gennemgik de udfordringer som enhver produktionsvirksomhed kender:

Elpriser, medarbejder kompetencer, digitalisering, omsætningstrapper, jura, skaffe medarbejdere, lagerplads og ikke mindst grøn omstilling.

Endnu et godt Rotary arrangement med deltagelse af 24 medlemmer og gæster, hos en meget engageret og underholdende virksomhedsejer.