Indsendt af Jan Aagaard den 29.6.2023
Tusind tak for et godt år, tak til alle medlemmer og udvalg for et godt arbejde.
Et stærkt mødeprogram, med spændende indhold og god promovering af møderne, har sikret et meget stort fremmøde.
Det har været en fornøjelse at være en del af, og få lov til at stå i spidsen for Silkeborg Østre Rotary Klub i det forgangne funktionsår.
På mødet hvor mange blev fremhævet for en stor indsats blev der Bent Fritz Nielsen udnævnt til honorært medlem og Henrik Clausen fik pokalen som et symbol på "årets rotarianer". Stort tillykke til jer begge og tusind tak til Morten Brøgger for at have varetaget præsidentembedet, det har du gjort flot.
Peter Andersen tage nu over og holdt en fornem tiltrædelsestale hvor han blandt andet fremhævede at temaet er "stolthed". Langt hovedparten af programmet er klar. Dejligt - det over godt for det kommende år. Held og lykke med det Peter