Klubbens præsidentskifte den 10. juni 2021

Indsendt af Jørgen Balslev Clausen den 31.7.2021
”Det bliver dejligt at starte på et nyt Rotary-år efter sommerferien, hvor coronaen forhåbentligt helt har sluppet taget i os,” siger Susanne Lindø Grønbech, som netop har overtaget præsidentskabet i Dragør Rotary Klub efter Jess Folke Andersen, der var præsident for klubben i 2020/21. Et år præget af forsamlingsforbud, hvor møderne flyttede fra Strandhotellet til Teams, og hvor det mangeårige ungdomsudvekslingsprogram blev sat på pause indtil næste år. Dragør Rotary Klubs medlemmer mødes nu igen hver anden torsdag til medlemsaftner, som begynder med spisning på Strandhotellet, indeholder faste dagsordenspunkter og et inspirerende foredrag eller oplæg fra en gæst. Møderne afvikles fra 18.30 til 20. Første medlemsaften i Dragør Rotary Klub i efteråret er 12. august.
Gæster, som kunne tænke sig at lære Rotary bedre at kende, er velkommen. Interesserede kan ringe eller skrive til Susanne på sl@groenbech.com eller 40330555.

På billedet ses afgående præsident Jess Folke Andersen, kommende præsident Helle Barth og netop tiltrådt præsident Susanne Lindø Grønbech fra Dragør Rotary Klubs sommerfest og præsidentskifte i Dragør Bådelaugs klubhus for