5.000 kr. til Stop Spild Lokalt Nexø

Indsendt af Claus Funch Pedersen den 8.1.2024
Nexø Hjemmeværnsfonden og Nexø Rotary Klub støtter Stop Spild Lokalt Nexø.

Nexø Hjemmeværnsfonden og Nexø Rotary Klub har besluttet at yde en værdifuld støtte på 5.000 kr. til Stop Spild Lokalt, Nexø. Donation vil bidrage til organisationens vigtige arbejde med at bekæmpe madspild og støtte borgere i nød.

Stop Spild Lokalt Nexø, bestående af 35 dedikerede ulønnede frivillige, arbejder hårdt for at sikre, at der årligt uddeles op til 11.000 poser mad. Målet er at bringe glæde og støtte til primært borgere med stramme budgetter, og denne støtte vil bidrage til at realisere dette formål.

Præsidenten Henning Bender, udtaler: "Nexø Rotary Klub er stolte over at støtte Stop Spild Lokalt, Nexø og deres vigtige arbejde."

Henning Bender tilføjer yderligere: "Nexø Rotary Klub værdsætter i høj grad enkeltpersonr, eller grupper, der gør en frivillig indsats, og dermed den gode forskel for Nexø."

Billedtekst: Her lykønsker Præsidenten Henning Bender for Nexø Rotary Klub, Bestyrelsesmedlem Ditte Lønborg, og Formand Dorte Marker, Stop Spild Lokalt, Nexø.