Onlinemøde - aktieanalyse med Jacob Pedersen fra Sydbank

Indsendt af Henrik Rønnest den 29.5.2020
Mødet den 2. juni 2020 sætter vi fokus på aktiemarkedet, når vi får besøg af Jacob Pedersen fra Sydbank. Jacob vil komme med en analyse af det altid pulserende aktiemarked og give en prognose for sommeren 2020.

Mødet denne aften er et onlinemøde. Klubbens medlemmer vil modtage en invitation til mødet i mailboksen senest tirsdag den 2. juni.

Der er også mulighed for at mødes i mindre grupper på Hotel Norden, for de af vores medlemmer, som ikke gider bøvle med teknikken hjemme foran pc'en.

Der er mulighed for at samle to flokke á 10 personer foran to storskærm på Hotel Norden. Medlemmer, der ønsker at gøre brug af denne mulighed, skal meddele dette til klubbens sekretær senest søndag den 31. maj.
02.06.2020. 18:30