ÅLEGILDE I MARINEFORENINGEN - BANGSBOSTRAND ROTARYKLUB

Indsendt af Asbjørn Isaksen den 3.7.2016
Igen i år afholder Bangsbostrand Rotaryklub sommermøde – Ålegilde i Marinforeningen – hvor vi håber at der vil være deltagelse fra vores nabo-klubber.
10.07.2016. 14:30

Kære Rotary-venner.

Maritimt indlæg ved Chris Thorup Sørensen, pensioneret kommandørkaptajn, - måske ”historien om isbryderne”
Tilmeldingen er med kort varsel – inden hjemmesiden lukkes - og skal ske på jeres mødekalender senest fredag morgen kl. 9.00

Velmødt
Bangsbo Rotaryklub, Peter Lind-Bonderup, Præsident

Arrangementet afholdes d. 7. juli kl. 17.45-20.00. Eventuel ledsager er meget velkommen.
Pris 170kr. pr person, Drikkevarer kan købes til fornuftige priser – medbring gerne kontanter.