Klubbens første kvindelige præsident kan nu kalde sig past

Indsendt af Asbjørn Isaksen den 3.7.2016
Torsdag den 30. juni 2016 kunne Præsident Helle Madsen slutte sit Rotaryår med optagelse af et nyt medlem.
Klubben kunne byde velkommen til Kiropraktor Jettes Vestergaard i vores midte.
Herefter måtte hun overlade præsidentkæden til Optiker Torben E. Jensen.

Årets sidste møde blev som sædvanligt en god oplevelse, Præsident Helle Madsen startede med at optage Kiropraktiker Jette Vestergaard som nyt medlem i vores klub. Herefter fortalte hun lidt om de tanker hun havde lagt i "sit" Rotaryår som præsident, og gjore kort status over hvad hun synes var gået godt og hvad hun måske kunne have tænkt sig lidt anderledes.

Herefter blev kæden på behørig vis overdraget til vores nye præsident Optiker Torben E. Jensen, der takkede for tilliden og fortalte lidt om de tanker for det kommende år han havde gjort sig.

Efter den traditionelle nåleudveksling gik vi over til aftenens festmenu.

Under middagen blev vi underholdt af trioen A cappella, der sang nogle meget flotte arrangementer af kendte sange.

Inden desserten hold vi et lille lotteri der var med til at betale for underholdningen.

Vi fik igen en dejlig aften med kædeskift, og glæder os til en ny Rotary sæsson.