Indsendt af Bodil Fogh Hansen den 21.8.2017
Vores gode kammerat pensioneret underdirektør Poul Milling er afgået ved døden for nogle dage siden efter at have været medlem af Frederiksberg-Mariendal i næsten 45 år.

POUL MILLING født i Horne 31. januar 1926 – død på Frederiksberg 16. august 2017.

Poul Milling blev medlem den 27. januar 1972, med klassifikationen ”Radiomateriel en gros”, og hans lange og fyldige Rotary CV viser, at har var Præsident i 1979-1980, at han var Vicepræsident 3 gange, sekretær 2 gange og formand for PR-udvalget 2 gange.

Den sidste gang han var medlem af bestyrelsen var i 2003-04, som yderst effektiv og hjælpsom sekretær. Pouls store erfaring gjorde, at man i klubben altid henvendte sig til ham for at søge oplysninger om diverse administrative forhold.

Poul var sædvanligvis en flittig deltager i møderne, men vi så ham ikke meget i de senere år. Sidste gang han var til stede var til præsidentskiftet i juni 2016 på Frederiksberg Slot.

Vore tanker går i dag til hans familie og til hans veninde Bitten.
Vi vil huske ham som en god og trofast kammerat og ære hans minde.

Poul bisættes fra Flintholm kirke onsdag den 23. aug. Kl. 11.00.