Lene Espersen om at være toppolitiker og tiden efter

Indsendt af Bent Christensen den 11.4.2023
Torsdag d. 11. maj får Dragør Rotary Klub besøg af Lene Espersen, som vil fortælle om livet som toppolitiker og tiden efter.
11.05.2023. 18:30

Beretter Lene om sin politiske karriere der begyndte i 1994 og varede til 2014, hvor hun forlod politik for at blive administrerende direktør for brancheorganisationen Danske Arkitektvirksomheder, en post hun besad indtil udgangen af 2022.

I sin politiske karriere opnåede hun både at være justitsminister, økonomi- og erhvervsminister, udenrigsminister og formand for Det Konservative Folkeparti. Lene er bosiddende i Dragør. Hun har i dag en række bestyrelsesposter og er bl.a. formand for Green Hub Denmark.

Alle med interesse for Dragør Rotary Klub er velkommen til mødet, som foregår på Dragør Strandhotel. Deltagerne betaler selv for middag under mødet.

Tilmelding er nødvendig ved e-mail til niels (at) anthonisen.dk