Kom og hør Bjarne Corydon: "Rigets tilstand..."

Indsendt af Carsten Helmuth Pedersen den 9.4.2018
Indbydelse til Intercitymøde onsdag den 16. maj kl. 17.00 i Papegøjehaven

Reservér denne aften til dig og dine venner - udover fin underholdning, samt spændende foredragsholdere og forventning om en flot donation til Skyggebørn, er der også mulighed for at møde mange dejlige mennesker fra Rotary klubberne i Aalborg, Nibe, Rebild, samt Rotaract.

Kl. 17.00: Socialt samvær. Der vil være mulighed for at købe vand, øl og vin.
Der vil være underholdning ved strygekvartetten fra Aalborg Symfoniorkester, som består
af Olga Daniluk (violin), Taras Daniluk (violin), Kirsten Martinsen (cello) og Linda Lark
Rasmussen (bratsch).
Kl. 17.30: Mødet bliver officielt åbnet af Jes Berg Gertsen, AG distrikt 1440
Kl. 17.40: Aftenens hovedtaler: Bjarne Corydon, som er tidligere finansminister og nyligt tiltrådt administrerende direktør og chefredaktør på Børsen, kommer og fortæller om ”Rigets Tilstand”.
Kl. 18.45: 10 min pause
Kl. 19.00: Spisning

Forret: Letrøget laksepostej med marineret spidskål og limedressing, hertil brød.
Hovedret: Rosastegt kalveculotte med smørstegte nye kartofler, haricots verts, honning/chili bagte gulerødder. Estragon sauce og blomkål/broccoli/rødløgs salat. En genstand øl/vand/vin
Kl. 19.50: AAKCs direktør Nicolaj Holm, har forlænget 3 min. (10 min) med titlen: NEXT LEVEL - TOGETHER.
Kl. 20.05: Kaffe/the med små hjemmelavede kager.
Kl. 20.30: Overrækning af aftenens overskud til Skyggebørn. Jes Dige og Per Andersen modtager donationen. Overrækkelsen foretages af Lærke Nørgaard Madsen, Rotaract Aalborg.

Pris: Kr. 295,- pr. kuvert.

Den enkelte klub betaler for egne medlemmer og gæster. Skulle der være gæster eller medlemmer, der ikke kommer selv om de er tilmeldt, skal der også betales for dem.

Seneste framelding på hjemmesiden: Fredag, den 11. maj kl. 12.00, husk tilmelding af gæster.