Indsendt af Kirsten Høgfeldt den 11.1.2024
Foredrag med forfatter, virksomheds-rådgiver og inspirator Henrik Meng.
Top motivator og professionel rådgiver og forfatter.
Vi får et sjovt og populært foredrag om service og begejstring, som er enormt underholdende og
inspirerende.
Henrik seneste bog ”Den ekstra Mil!” er en fortælling om, hvordan medarbejder-engagement,
kundeoplevelser og lønsomhed skabes i praksis i en ÆGTE kundecentreret kultur.
Henrik er absolut én der er værd at lytte på, og som
alle der har noget med kundekontakt at gøre, vil have
stor glæde af at opleve.
Henrik Meng er udråbt som ”dansk indendørsmester
i begejstring”, ”værtskabets godfather” og
”trivselskonsulent i særklasse”.
Siden 1990 har Henrik Meng holdt mere end 2000 foredrag og kursusdage i mange lande
verden over. Han var på podiet i Cirkusbygningen til verdens første tankeshow i 2002, hvor flere
end 3000 mennesker fik en Dumbofjer at flyve videre på, og har gennem årene begejstret ledere
og medarbejdere i store koncerner og mindre virksomheder til at gøre deres bedste en tak
bedre.
Læs mere på www.meng.dk
07.03.2024. 17:30