Indsendt af Inge Linkamp den 13.7.2017
Kære medlemmer
Som oplyst skal vi lave og sælge burgere på Kalundborg Rocker fredag den 11. samt lørdag den 12. august. Der fremsendes en bemandingsplan senere fra komiteen, men der er åbent på pladsen fredag kl. 13:00 - 01:00 og lørdag fra kl. 12:00 - 01:00. Og der skal sælges burgere i hele perioden. Burgerstanden kræver en bemanding på ca. 12 personer samtidig, så jeg vurderer, at vi min. skal bruge ialt 40 personer, så man herved kan nøjes med at tage en 6-timers vagt både fredag og lørdag. Hvis vi kan mønstre flere personer vil vagternes tidsrum selvfølgelig reduceres.
Alle som er med til at hjælpe får en T-shirt ligesom man får fri adgang til pladsen hele fredag og hele lørdag, hvis man samlet de 2 dage leverer ialt min. 8 timers "burgerarbejde".
Venligst send mig en email asap hvis du kan hjælpe. Det er også OK hvis du kender andre personer end medlemmerne som kan hjælpe, og som derved får adgang til pladsen og musikken.
Michael 40143930
michael@augustine.dk